1. Uw plan
Om een goed inzicht te krijgen in uw verwachtingen van een fotoshoot is het voor ons belangrijk eerst uw wensen helder voor ogen te krijgen. Het helpt ons veel als u hiertoe een kort globaal plan opstelt.
Onderaan deze webpagina vindt u een opzet hoe u dit voor uw fotoshoot kunt realiseren.
2. Prijsopgave
Met de door u gerealiseerde planning hebben wij een goed overzicht van de werkzaamheden en kunnen we een vrijblijvende prijsopgave maken.
Deze zal gebaseerd zijn op de richtprijzen die zijn genoemd bij onze tarieven.
3. Afspraken maken
Als u akkoord gaat met de prijsopgave kunnen we inventariseren welke personen en bedrijfsmiddelen er nodig zijn voor de opnamen.
Uiteindelijk maken we afspraken over de locaties en tijdstippen van de fotoshoot.
4. De fotoshoot
Hier komt alles uit de voorbereiding samen. Binnen de afgesproken tijd proberen wij de gestelde fotografische doelen te bereiken.
Mocht het buitenopnamen betreffen dan zal in geval van regen desgewenst een andere afspraak worden gemaakt (zonder meerkosten).
5. Nabewerking
Na de fotoshoot zullen de beste foto’s gesorteerd, gekadreerd en standaard nabewerkt worden voor een optimaal resultaat.
Tegen meerprijs kunnen speciale nabewerkingen worden uitgevoerd (weghalen ongewenste items, grijze lucht transformeren in blauwe lucht, retoucheren gezichten).
6. Afronding
De fotobestanden zullen in de diverse resoluties voor webgebruik en in een resolutie voor drukwerk naar u verzonden worden via Wetransfer.
Uiteindelijk sturen wij u de factuur en wensen wij u veel succes met het door ons geleverde fotomateriaal.
Met een goed plan kunnen wij een correcte prijsopgave maken en ons optimaal voorbereiden op de fotoshoot zodat deze helemaal is afgestemd op uw voorkeuren.
1. Waar zijn de foto’s voor?
Omschrijf het hoofddoel van het te maken fotowerk. Bijvoorbeeld: Wij zijn een bedrijf dat zonnecollectoren installeert. De huidige foto’s op onze website zijn verouderd. Er is een update nodig van het fotowerk.
Een fotoshoot kan op één locatie plaats vinden (bijvoorbeeld een beursevent), maar ook op meerdere locaties (opnamen op kantoor, uw werkzaamheden bij een klant, uw magazijn, etc).
3. Welke situaties?
Bepaal per locatie welke situatie(s) u gefotografeerd wilt hebben. Enkele voorbeelden:
- Locatie bouwsteiger: installeren zonnecollectoren
- Locatie kantoor: in gesprek met een klant
- Locatie magazijn: collectoren gereed maken voor vervoer
Met uw plan weten waar wij naar toe moeten werken en u weet wat u kunt verwachten.